Helt Magiskt

Hej kompisar! Nu är jag i Edsbyn, kom hit i måndags. :) Har bara chillat här. Badat nere i ån, kollat på My little pony- och Winx filmer och gossipat med Ida en massa. Sen drömde jag kuligaste drömmen inatt, jag drömde att jag var med i Geordieshore gänger och vi var på poolparty och en av killarna blev pissoff arg på mig för att jag var där, så jag satte mig och minglade med tre hockeykillar istället och vi blev jätte bra vänner och shoppade på Dollar Store resten av drömmen. Det var en bra dröm.  Nu ska jag hjälpa Ida att göra lunch till samhället här på gården.
Sen vill jag säga grattis till Fritiof och Jasmin som fyller år idag! Stort grattis till er! :D
Magisk bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0