I'm hot

Om fyra dagar börjar skolan. Det här är första gången som jag faktiskt inte längtar till att skolan ska börja. Har gjort det de sista dagarna på sommalovet åren innan, men inte nu. Börjar nian och måste välja gymnasium, göra nationella och samtidigt festa loss med den bästa klassen jag någonsin haft innan vi skiljs åt om några månader. Tänker bara på att det här är liksom det allra sista året tillsammans med dom. Efter det här kommer vi aldrig gå tillsammans igen. 
Men nu tänker vi inte på deet nå mer, för nu ska jag duscha, packa och äta lunch och sen ska jag åka tåg ner till Edsbyn över helgen. Vi skulle ha värsta släktträffen där i helgen men sen blev den inställd men då tyckte mor att vi skulle åka ner ändå. Så alla syskon ska ner dit plus systers boyfirend så det blir nog lite kul det med!
Nu ska jag duscha, hej då.
That 70's show <3 Bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0