Scratch Knee

Idag ramlade jag. Har inte ramlat en enda gång den här vintern så det var väl dags nu. Skulle gå över ett övergångsställe och så bah faila jag och så satt jag på knä helt plötsligt. Och bilisten bitchblickade mig och ville att jag skulle skynda mig över istället för att sitta där och grina. Ingen medkänsla där inte!
Men det gjorde ont! Och jag skrapade upp båda knäna (hej plåster!) och gjorde hål i mina fin, fina byxor :( Men alla coola barn har hål i byxorna så jag ska också börja ha det nu :)
Nu ska jag sova och imorgon ska jag dansa loss på pardansen på gympan (suger på pardans) och sen vara barnvakt åt de små änglarna. God natt 
Här kan ni få se fina bilder som mina kåmpizar har på sina mobiler och som de sitter och flinar åt varje kväll. Den första kan vi kalla gorillakvinnan och sen andra myran. Söta bilder, oh mjaa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0