The Mainstreamgirl

Jo, jag har kommit med i Mainstreamvärlden nu. Min lilla Xperia x8 är inte min längre, utan har en ny phonebuddy nu: Xperia J. Fick den i födelsedagspresent och är jätte nöjd med den! Och har såklart skaffat Instagram (guuuud vad mina kompisar har klagat på mig för att jag inte ha haft det innan! Hoppas de är nöjda nu!), heter jjuliajjohanson där så följ gärna! 
Hittills den här veckan har jag chillat med en massa barn och they love me for real. En kille i klassen är kär i mig och en annan grabbar på min rumpa 24/7. Men resten är rätt så chilla! 
Nu ska jag nörda min phonebuddy, hej!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Så du skaffade storebror xperie typ? Välkommen in i världen!

Svar: Jo, typ! Tack, det värmer!
Julia Johansson

2013-02-27 @ 20:41:52
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0