Torsdags Lista

Hur har din dag varit?
Den har varit helt okej. Bakade cupcakes på hk:n, ritade en man med sixpack på bilden och dansade lite på gympan. Var barnvakt nu i eftermiddag också, men det är alltid kul att chilla med små tjejerna :)

 
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?

Om jag blev en kille skulle jag hetat Oskar eller Arvid. Fina namn tycker jag!

Vilket är ditt största beroende?
Pappas tuggumin, läppsyl och att ha uppsatt hår.

Vad gör du när ingen annan ser?
Precis det ni gör.

Finns det något helt vanligt någon gör som du tycker är ovanligt roligt?
Hemskt kanske, men när folk ramlar. Haha, eller då de är jätte arga och ska skälla ut en men uttalar ett ord fel! Så sjukt kul!

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Kan typ inga psykiska sjukdomar, men tror jag skulle vara ovanligt glad. Typ lite småhög på livet och gå runt och prata med allt och alla.

Vilken är din största skräck?

Att någon ska försvinna.

Hur gör man för att ragga på dig?
Tycker om kuliga människor, så ett roligt skämt kanske?
Nej, men jag vet inte! Va lamt, "ett skämt." Haha!

 
Vad har du funderat över på sistone?

Varför man ska måste lära sig om en massa matte och kemisaker i skolan. 

 Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Inget... Åt nudlar typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0