Första I Första Tvåtusentretton

Tjenaa! :D
Igår var dert party party hos Victor. Vi käka Bitelinepizza, pratade om allt och alla, drack Pommac så vi sprack, tittade i skolkatalogen och flinade åt Dunderhumor och Asdfmovies. 
Sen skulle vi ner till Hamen till tolvslaget för att se på fyrverkerier men vi gick försent så vi missa :( Haha, vi sprang sista biten och bah SKYNDA!! och när vi kom fram hade alla människor börjat gått därifrån. Men vi grina inte för det, vi ställde oss på gula bron och tittade på kaoset i trafiken och alla fulla människor istället. Så det var en riktigt fin kväll med mina fina vänner :)
'
Och nu sitter jag och jobbar svenska. Har NO-prov veckan efter lovet, ligger två veckor efter i matteplaneringen och måste bli klar med svenskan. Att skolan ska va en sån glädjedödare ibland asså.
Får trösta mig med att jag ska hämta ut One Direction biljetterna den här veckan!! :D Åhh, ska rama in den och älska den forever! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0