Tjejen Är Tillbaka

Hej kompisar. Tänkte att det kanske var dags att blogga nu. (Y)
Idag var det skola. Det var skoj, fick spela trummor och spela spel med rolig musik på Timpans mobil. Sen nu ikväll har jag tråkat framför teven med familjen och tryckt i mig tre kilo ostkrokar och sprite. Imorgon ska jag på Birsta med Viola och Eveline, hoppas Eve ska med i alla fall :), och där ska jag shoppa lite hade jag tänkt. Har inte varit där ute på månader typ så ska slakta på den rean som är kvar! Sen ska jag chilla med Fritiof på kvällen så det blir en nice lördag! :D
Tänkte egentligen fetsova nu men är för pigg för det så bloggade lite istället.
Nu ska jag trötta ner mig själv så jag får fetsova nån gång, god natt! :)
Min gamla mentor kallade mig speciell den här veckan också. Jag blev glad då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0