Yep

Bildkvalitén är bäst och jag är cool med peacetecken. Då har vi konstaterat det.
Var på Birsta idag med Fritiof och handla lite fina saker. En tröja från Gina Tricot och ett armband från BikBok. Köpte ett par svarta jeans från Dr.Denim också men de är liksom svarta byxor, fast vem behöver en bild på det liksom?
Det var trevligt med en eftermiddag med Fritiofsen, vi pratade pojkar och drack äckligt iskaffe. Eller hon drack både mitt och hennes kaffe, för hon tyckte om det, konstiga människa.
Imöra ska jag filma KFUMmatchen och efter det ska jag vara med Jaaz. Har inte träffat henne på några år känns det som så det ska bli mer än kul att träffa henne! Nu ska jag spela The Sims, baj.
Jag kommer vara den stackars mannen i skjorta.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Sakna dig blondie <3

2013-01-28 @ 16:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0