Första dagarna

Förra måndagen tog far, bror och jag superbilen och åkte neråt i landet till gården i Dalarna.
Jag hade olika storlekar på ögonbrynen, dagen till ära
Väl framme så gjorde vi inte så mycket de första dagarna. Vi chillade mest, och här sov jag. Superfint och mysigt ju :)
Det var en nybesökare på gården också. Min farbror och hans familj har skaffat en ny hund - Laban. Sötast i världen, men jag är ju skiträdd för hundar så han och jag hade det kämpigt den här veckan. Vi typ undvek varandra lite granna.
Fina farmor tyckte om honom i alla fall.
På torsdagen åkte vi på den årliga bilrundan runt om i Dalarna.
Vi fikade i Leksand bland annat.
Fina, fina farfar och farmor.
Far, jag och bror. Fiin familj vi med.
En kamel såg vi också. En fejk såklart men saksamma
Vi var på världens bästa secondhand affär där i Leksand.
Världens finaste också som ni ser, och där köpte jag en Duffelcoat. Ska bo i den i höst, sååå fin är den!
Sen åkte vi till Tällberg, typ hantverksaffärer där men det är ändå fint.
Efter det åkte vi till Rättvik och köpte pizza. Sen åkte vi till en strand vid Siljan och åt den, mycket trevligt.
Efter det åkte vi hem och sov, typ. Senare på lördagen var det partaj för då fyllde farfar år, men det visar vi senare för nu ska jag åka till Carro och krama loss. Har inte träffat mina fina vänner på en vecka, och imorgon ska hon, jag, Mr.Han och Julia åka till Carros mormor och morfar och bo där några nätter. Ska bli myys, men nu ska jag åka. Hej!
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

HAHAHAH jag trodde det var en tjej som var ute och gick med en kamel HAHA

Svar: Hahaha det trodde vi med först!
Julia Johansson

2013-07-17 @ 15:35:32
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0