Igår

Igår fyllde Bror 20 år.
Då var det först festlunch hos far.
Han fick coolaste vinylskinspelaren...
och en Beatles skiva till den av mig och syster.
Senare hos mamma blev det middag och tårta. Där fick han coolaste kameran också, så nu är vi kamerakompisar :)
Wilma var på party humör
Agnes med
Senare på kvällen åkte jag till Amanda för att ha tjejkväll med Carro och Julia.
Underbara Julia
 
Amanda sminkade oss alla så fina, så fina
Tog inga bilder på min sminkning men det blev super vackert! Helt wonderful liksom
Amandas hund Sanny var också med. Är kär i henne, så fiin!
Resten av den kvällen pratade vi en massa och Amanda gjorde mina naglar.
Är jätte nöjd, Amanda är rena styleprinsessan, haha. Sen åkte Carro hem och Julia och jag sov över. Och idag åkte mamma, bror, syster och jag på en loppisrunda på förmiddan och annars har jag bara varit hemma. :)
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

HUR KAN DU HA SÅ LÅNGA NAGLAR? WHAT'S YOUR SECRET????

Svar: LÖSNAGLAR! THAT'S MY SECRET!
Julia Johansson

2013-08-01 @ 16:08:54
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0