Mylo Xyloto

Igår kväll åkte jag till Sidsjön för att hänga med mina fina vänner.
John, Victor, Carro och Emelie badade medans jag och Julia chillade bredvid.
Julia var superpepp och glad :)
Hej dubbelhaka!
Fina kåmpizar liksom
Julia var high on life som man säger och John värsta snyggingen
Snyggjompa
och snyggvickan
världens finaste Carro och Julia
Sedan var det dags att bege sig hemåt igen
Sedan sa vi hej då till Julia, Emelie och John.
Sen sa vi hej då till Victor och jag och Carro åkte hem med fars brumbrum bil. Det var en väldigt fin kväll med mina otroligt fina vänner. Ikväll är det Gatufesten så då ska vi ner igen och ha party, nu ska jag käka nudlar och kolla på ett tragiskt program om gravida kvinnor i fängelsen. Skit sorgligt faktiskt, börjar nästan gråta. Så hemskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0