This house dosen't burn down slowely

Hej kompisar!
Inatt sov Carro och Julia hos mig, Emelie dissade oss. Och idag gick vi på stan tillsammans med Amanda och där köpte jag ett maglinne, typ.
Imorgon ska vi på Birsta samma gäng + Emelie och det blir super ju. :) Just nu sitter jag och lyssnar på Glee's julalbum och typ längtar till julen. Har något problem, kan inte njuta av sommaren som alla andra människor utan går typ runt på stan och ögonshoppar höstkläder och lyssnar på jullåtar. Nu ska jag lyssna vidare lite som sen sova, ska upp tidigt imorgon så att vi är på birsta tidigt med alla andra pensionärer. 
Hej.
Googlar man på christmas så kommer det upp en massa fina bilder juu... Ma gash vill ha jul nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0