Top Model

Jag älskar camen på datorn. Den är bäst. Tar typ 20 bilder varje dag nästan, haha, har typ bilder då jag nyser. Så himla fuuula, de får inte visas för någon!
Ibland när jag kolla på film i sängen så stoppar jag filmen och sätter på camen och knäpper en bild. Haha, ni vet då man sätter på mobilkameran och den är inställd på framsidan och så möts man av den fulaste synen ever, det är typ så.
Nej, tror inte ni förstår hur kul jag har med denna briljanta uppfinning egentligen. Så sjukt kul. Den dag jag köper en mobil med en bra framkamera (för min suger) så kommer jag bomba med bilder på mig själv.
Tack för denna information, säger ni nu, och jag säger varsågod. Nu ska jag blåsa håret och börja göra mig i ordning för ikväll är det Gatufesten. Kommer bli awesome, skit kul alltså!
Tror jag ska skicka in en modellvideo till Tyra. Jag har nog en chans ändå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0