Tripp till judeby

I onsdags tog jag och tjejerna, Julia, Hanna, Carro och jag, tåget till Kramfors och åkte sedan rakt in i skogen till Judeby, till Carros mormor och morfars gård.
Här bodde vi.
Han och Carro :)
Dom hade fina hundar också, men jag vågade inte klappa dom, fegis som jag är.
Mr. Han
Såå fin! Åh, orkar inte
Så fin hon med!
Och Julia... Ännu en superfin vännina alltså
Sedan spelade vi typ The Sims resten av den kvällen och hade lite party.
Nästa dag blev det shoppingrunda i Kramfors med mormor Karin. Och ett Erikshjälpen och ett Dollarstore senare var vi lite fattigare och åkte hem för att äta och åka fyrhjuling med ansiktsmasker och lite sånt där som vanliga ungdomar gör.
Hot 
Och efter ett iskallt kvällsdopp spelade vi lite mer Sims och sen såg vi Pitch Perfect. Är lite sen så hade inte sett den innan men den var super bra och killen superhet. Mums liksom.
Nästa dag var vi och plockade blåbär och sen när vi kom hem spelade vi med Sims. Simsnarkomaner kan man kalla oss.
Senare den eftermiddagen åkte Mr.Han för att hälsa på sin farmor och för att inte fastna vid Sims igen så tog jag och brudarna en liten runda runt i Judeby.
Efter en runda i skogen gick vi runt sjön och sen satte vi oss vid en liten strand och deep talkade lite
Sen gick vi till husvagnen och såg en film - The perks of being a wallflower. Fin film det med. Och efter lite nattsnack somnade vi och idag åkte vi hem. Det var så himla mysigt att vara där, och tack bästa Carro för att vi fick följa med och för att jag fick ännu ett superfint sommarminne. 
Nu ska jag catcha up i cypervärlden och käka godis. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0