Beauty queen

Natten till igår sov jag över hos John, som bor ute i skogen, med gänget. Det var trevligt och sen igår var jag på Himlabadet med Agnes. Hon var lycklig och jag var dödstrött men vi hade kul :) Sen kom en unge fram och luktade på mitt ben i omklädningsrummet när jag tog på body lotion. Hon bah åh va gott ditt ben luktar, haha. Barn alltså! Efter badet sprang jag ner på stan för att möta upp Victor, John och Carro. Vi gick runt på stan en stund och käka donken och sen gick alla hem och jag låg och tittade på film resten av kvällen. En trevlig dag och jag fick med mig små fint från Gina Tricots utförsäjlning.
 
Alltså att de ska slå ner nu kommer göra att stan går i konkurs, största misstaget enligt mig. Var ska alla fjortisbrudar och jag köpa alla våra kläder nu liksom? Då kunde de hellre ha slagit ner Ur & Penn istället.
Nej, men tråkigt på riktigt för en som jag som aldrig åker ut till Birsta utan har levt på stans affärer i 15 år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0