Hello Kitty måste dö

Idag har jag varit på sommarjobbet och jobbat. Eller det kom dit en snubbe med ett tungt liv bakom sig som jobbade på arbetsförmedlingen. Han berättade om sitt tunga, gamla liv och det var lite coolt att sen se och höra hur han kommit back on track som det heter, få till ett "riktigt liv" till slut som han sa.
Annars är jag dödstrött och längtar tills lördag då jag ska fetsova och så har jag köpt en klänning på Erikshjälpen idag. Och så vill jag bada ikväll men mamma sa nej, det är tydligen för blött ute. Bullshit, man blir blöt när man badar i vilket fall.
Nu är det Grey's på tv. Fun fun fun.

Kommentarer
Postat av: Syster

Du är sååå HIMLA SNYYYYYYGG i din nya frisyr!!!!!!!!!!

Svar: Tack syster! :D
Julia Johansson

2013-06-27 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0