Skolavslutning

Jag, Amanda och Frida på skolavslutningen idag. Snodde den från Fritiofs blogg
Nu har jag sommarlov! Och har jag precis firat med nudlar! Haha, nämen det började regna ute under själva avslutningen så alla ville bara hem men då åkte alla bort här hemma så jag är ensam hemma nu och är skittrött. Gick upp 6 imorse för att Amanda skulle locka mitt hår. Fast jag kan tydligen inte ha lockigt hår längre (ser ut som en fjantig liten prins) så det slutatde med att jag plattade det, haha tack ändå Amanda! <3
Men det var en fin avslutning i alla fall och jag fällde några tårar för att Vilma slutar nian och kommer inte vara kvar nästa år.  
Nu ska jag sova lite och sen får jag se om jag åker till Carro senare för att chilla med några där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0