Tälta med en bitch

Inatt tältade jag över hos Carro med Victor och Julia, och det var kul. Eller asså jag måste jobba på mitt morgonhumör, vill typ ge mina vänner 13 kilo godis för som tack för att de står ut med mig varje morgon när vi sover över med varandra. Så förlåt Julia för att jag var en bitch mot dig igår/inatt/imorse. 
Men nu är jag glad igen och är hemma och ska typ packa för ska till mamma ikväll. Och imorgon börjar jag sommarjobba! Eller det är som ett läger på tre veckor med inriktning vård & omsorg och en utav dem veckorna är det praktik och så får man pengar för det. Det blir säkert kul, fast det börjar nio varje dag så kommer vara en bitch varje morgon men som sagt har jag så fina vänner så de står ut med mig. :)
Nu ska jag käka en godis, hej!
Fint.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta lite mer om sommarjobbet? hur fick du de :):) osv

Svar: Självklart! :)
Julia Johansson

2013-06-17 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0