blue moon

Jamen tjarå! 
Idag efter skolan åkte jag och Carro till Erikshjälpen i Bosvedjan och shoppade lite. Asså älska Erikshjälpen <3 så himla fint! Hittade inga kläder där, men finaste små böcker från 60-talet på engelska som hade så mycket klokt att säga, en Djungelboken LP-skiva, en skrivbok och en Ballerinakakburk. Allt som allt för 39 spänn, det bara skriker fynd ju!
Längtar sönder till sommaren! Carro och jag pratar om det hela tiden så man blir ju sur när man kolla ut och så är det snö kvar. Fast nu nicska jag knyta ihop säcken och bege mig mot sängen. 
Imorgon är det fredag och då blir det Harlem shake på Dragons med Jasmin. Det ser vi fram emot!
God natt!
Det är bra att tumblr finns när man inte har egna bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0