Breaking Free

Heej kompisar! Och hej Carro.
Den här helgen har jag chillat med mina fina kåmpizar. I lördags sov jag över hos Carro med Victor och Vilma. Eller vi sov inte så mycket, somna vid sju och vaknade tio. Men det var kuuul, vi hade High School Musical maraton, hade deep talks och hade Hey Baberiba maraton. :)
Igår kväll gick jag på Max med Carro och Victor och sen tog vi en kvällsrunda genom stan. 
Mysig helg helt enkelt! 
Idag var jag hemma och pilla i naveln typ coh ikväll var det Dragons. Imöra ska jag på drakborgen med de små och hålla mor sällskap och sen ska de kolla på Yohio på Birsta. Får se om jag orkar vara kvar, åker säkert hem.
Nuuu ska jag kolla på Paperman och sen sova. Kult inlägg, jag vet!
Hej!
(Varsågod Carro)
Här får ni lite fina bilder på min crush #1

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Förstår du hur lycklig jag är över att dela födelsedag med honom eller?

2013-03-05 @ 00:46:27
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0