money is the anthem of succes

 

 Hej allihopa!
Idag var jag på stan med Carro och Victor en sväng efter skolan. Vi var på Erikshjälpen i nån timme och shoppade och sen gick vi till Myrorna men hittade inget där. Köpte i alla fall en jacka för 90 spänn och en tröja för 50 spänn på Erikshjälpen. Världens fynd ju! Åh, älskar att fynda loss! Reor och Second Hand in my heart  ♥
Sen nu ikväll åt syster middag med oss, känns bra när hela familjen är samlad. Låter värsta klyschigt, men det är så. Lite jobbigt ibland att vara yngst, alla hinner ju flytta ut medans jag blir kvar i några år till.
Men nu ska jag jobba lite so hade jag tänkt. Måste bli klar med ett arbete tills på måndag så lika bra att få det gjort liksom.
Hej då på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0