Konfirmation

Nu är konfirmationen över! Eller det är en gudstjänst till imorgon, men idag skulle vi ju uppträda och greja. Sjung faktiskt solo med Amanda och Alma, var så gryyymt nervös! Hoppas det inte lät så dåligt som jag tyckte det lät, enligt pappa lät det underbart men honom lyssnar man inte på. Det är ju liksom en förälders uppgift så.
Men nu efteråt så gick jag hem och åt nudlar, en sov jag, haha. Ska ha lite party party imorgon isället för då kommer mormor & morfar och kusinerna så idag ska jag, pappa och syster ut på resturang istället. 
Så vi ska gå nu, har inga bilder än från konfan men mor la ut två på fejjan. Ni kan få se de vackra bilderna om ni är snälla.
 
Ja, ser överlycklig ut som vanligt och jag är tre meter längre än alla andra som vanligt. Fint!

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Du skriver "kusinerna": Bara jag kom av kusinerna
Du glömde skriva: Emelie hånler medan hon försöker diskret strypa Wilma till döds

2013-05-22 @ 19:31:52
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0