landet långt långt borta

Jag lever och frodas. kom gem från de småasland - Småland igår kväll och idag var det skola. Det var kul att träffa sina kåmpizar igen, fem dagar är mycket ju!
Annars idag bet Supannika mig i örat så hon ryckte i mitt kära örhänge så att det började blöda. Kan då säga att Supannika är ingen våldsam person utan hon kan bara ha en lite våldsam humor ibland. Som att bita folk i örat. Annars har jag varit och hämtat de små på skola och dagis och sen varit barnvakt och upptäckt att jag inte kan koka makaroner utan att bränna hälften (hur man nu bränner kokade makaroner). Just nu sitter jag och har lite små tråkigt, kollar på Let's Dance och tänker att jag måste duscha. Tror jag ska göra det, och sen gå och lägga mig innan elva för en gångs skull.
Hej då kompisar!

Kommentarer
Postat av: Ida Rubensson

Ett tips kan ju vara att låta vattnet börja koka INNAN du häver i (ovanåkersmål ftw) makaronerna! Men om du gjorde detta men brände makaronerna ändå, då behöver du hjälp...

Svar: Jag behöver hjälp, ja.
Julia Johansson

2013-05-05 @ 00:09:04
URL: http://idarubensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0