Take me down like i'm a domino. Or not.

Tjena! Idag var det en chill dag. Vi hade ingen HK så vi fick nästan två timmars rast mitt på dan, så vi gick till Ica och köpte mumma saker och gick sen till Sidsjön och frös. Sen på gympan var det egen träning så då gick jag och några andra till Friskis och gymmade. Är man biff så är man liksom (Y)
Nu ikväll var det fotografering till konfan och vi tränade igenom det sista för på lördag smäller det!
Längtar lite för vill ha min nya klänning och mina skor, men kommer säkert ramla och dö. Skorna är skithöga, kommer ramla när vi tågar in och hela ledet kommer falla som värsta dominobrickorna. 
Men vi håller tummarna, och nu ska jag sova. God natt!
Tyckte Agnes passade in här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0