_-_-_

Tre bilder från i lördags då vi hade sleepovermyskväll hos Carro. Vi käka glass och såg på en massa Awkward avsnitt och jag lyckades pausa precis när Matty hade ett Baywatch moment. Det var ett underbart moment för Matty är så snygg. Fast jag tycker Collin är snygg också, men Matty är nog snyggast ändå. Sen att Jenna blir så konstig är inte kul, så jag tycker att hon borde bli normal igen. Då vet ni det. 
Idag har jag varit i skolan och har pluggat sedan jag kom hem men nu orkade jag inte mer. Så nu kollar jag på det sista av Ullared. Det finns så konstiga typer på Ullared. Det är som att Ullared är alla konstiga typers högkvarter. Fast Morgan är kul, han är så gullig. Hoppas att han hittar någon fin pingla nån dag så att han kan få slippa bo ensam i sitt hus. Vi borde starta ett dejtingprogram för Morgan! Ja, fatta vilken tittarsuccé det skulle bli!
Men det var det jag hade att säga, hej då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0