It's not me, it's you

Hej kompisar. Idag var det rätt så chill dag, vi pratade om hur barn kommer till och så spelade jag lite volleyboll på gympan. Jag suger riktigt hårt på volleyboll också fick jag reda på idag. Men det är bara någon lektion kvar med volleyboll sen är det dans. Haha, asså varför ska de sätta de jobbigaste momenten nu på hösten? Först orientering, sen fotboll, gymnastik, volleyboll och sen dans. Typ allt det som jag är sämst på. Men ska ej klaga, ibland är det kul ändå trots att jag ser ut som Betty Spagetti på alla gympalektioner. Innebandy liksom, hel kul på riktigt. Hoppas på innebandy snart. Men nu ska jag hoppas på att maten snart är klar, är hungrig ju. 
Älskar att mina tänder ser ut som att de är urklippta direkt ut en Colgate reklam. "Colgate, tandkrämen svenska tandläkare använder mest" och så en bild på Julls smile! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0