Skulle skriva mattesnillet här men det blev matsnillet. Lol

Idag var det halvdag i skolan och efteråt gick jag på stan och fika med Victor, Han, Carro och Julia. Hade matteprov idag också, gick bajs. Ett svar var typ 190 och jag svarade 911. Hur fick jag ens fram det svaret?! Och ett annat var typ 3,5 och jag fick 5,3. Surt som fena. Blir inget himla naturgymnasium för mig.
Och på tal om gymnasium är det gymnasiedag och sovmorgon imorgon så det blir kul. Ska kolla på två linjer, samhälle/eng och estetmusik. Det blir nog bra! Fast vet inte om jag skulle våga gå någon av dem. Sam/eng pratar man engelska hela tiden och på estet måste man sjunga för folk hela tiden. Skulle avlida.
Ikväll är det teater också, älskar teatern. Alla är så himla kuliga, särskilt nu när vi håller på och improviserar en massa. Nu ska jag kolla på roliga Vines.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0