andra oktober

Igår var jag på första treaterträffen, var så sjuuukt nervös innan! Stod och skakade loss och hackade tänder innan vi började, gör alltid det när jag är sjukt nervös. Men sen gick det bra, alla var snälla och det verkar vara en bra grupp jag hamnat i. Går ju i samma grupp som Frida också och det är ju hel toppen :D
Imorgon ska niorna till Permobil på studiebesök på morgonen så det blir lite sovmorgon och nu säger mor att jag måste gå och lägga mig. God natt!
Kom på att det är oktober nu också! Snart är det ju jul! Snart ska jag välja gymnasium! Shit pommes alltså!
Mina öron är fina ändå, när de står ut och vinkar åt en. Jag tycker faktiskt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0