Level 90

Men hej! Jag finns kvar, har bara varit lite off här. Har varit i skolan, pluggat lite, försökt sova så att mitt humör ska vara på någorlunda topp. Alltså kan bli så pissoff sur på skolan ibland. Förra veckan ritade Victor och Julia en snopp av mitt sudd (hej mogna klubben) och jag blev så sjukt sur. Gick ut och satte mig i korridoren och jobbade resten av lektionen, haha, bitch level 90. Nej, men det är för att jag inte sover tillräckligt så får skärpa mig.
Men imorgon ska jag köpa mina Dr.Martens i alla fall. Har inte gjort det än, men imorgon smäller det. Fast har fortfarande inte bestämt vilken färg men det får mor hjälpa mig med. Nu ska jag duscha och sen sova. God natt!
Beslutångesten fortsätter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0