Snabb weekend

Hej hej. I helgen har jag varit i Edsbyn en snabbis, kom hem för bara några timmar sen. Ida fyllde 18 också i fredags! Hon blir så gammal, minns då hon var 13 och hade smink och jag tyckte hon var as frän, haha. Men har städat mitt rum och käkat wook sen jag kom hem och ska bara chilla nu ikväll. Är as stressad för på vägen hem kom jag på hur mycket saker jag har att göra den här veckan i skolan. Ett prov, läxor, en gymnastikredovisning och en fet stor redovising på Permobil. Sen ska min klass ha skoldisco efter lovet och vi har inte kommit igång så mycket med det så det måste vi också fixa. Kommer seriöst sova tre dygn i streck på lovet, är så skol less nu. 
Sen har Agnes en kompis här som tydligen älskar att slå en pinne mot en leksakskatrull. Hon har hållit på i tio minuter nu. Vad är problemet liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0