En lista

Låt som du lyssnar på när är ledsen?
Om jag vill ha en gråt låt så är det Bad dream - Keane men vill jag bli glad igen så brukar Big Girl - MIKA gå fint. LOL

Beroende av:

Läppsyl och mitt puder.

Vem behöver du mest just nu:

Min familj räcker gott och väl just nu faktiskt

Vad tror folk om dig?

De som känt mig ett tag tycker nog att jag är jobbig till och från. De som inte träffat mig ser mig nog som ganska blyg, i don't know.

 

Vad får du oftast komplimanger för?

Oj, typ mina kläder då och då. 

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja! Min humor är lite speciell så jag ser typ allt som roligt. Satt och skrattade åt detta igår kväll ensam på mitt rum:

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Ett godnatt sms från far <3

Nästa mål i ditt liv:
Gå ut nian med bra betyg

Hur svarar du i mobilen?

"Hallå?"

Vem ringde dig senast?

Caroline

 

Antal timmar sömn inatt:
Lite mer än 5. Oh yeah

Tycker du om din pappa?
Han är bäst. Hade jag inte haft några kompisar skulle han vara min bästa vän. Han finns liksom alltid där och skickar fina god natt sms varenda kväll och sjunger Dancing Queen i bilen med mig. Han är bara så himla bäst.

 

Brukar du komma i tid?
Ja, oftast. Kommer jag försent är det typ med 5 minuter, men annars är jag rätt så duktig.

När mår du bra?
När jag umgås med människor som jag kan vara 100 % mig själv med.

Hur känner du dig nu?
Trött och lite stressad för skolan.

Vanligaste färg på dina kläder:
Ojsan, vet inte. Vit kanske, har så många olika.

Är du aktiv i skolan?


Var typ duktig på att jobba fram tills 8:an. Tycker fortfarande att det inte är sådär jätte tråkigt med skola, vissa uppgifter är ju kul. Men jobba bra på lektioner går väl i omgångar, men jag är duktig på att lämna in saker i tid för jag är en pingla på att jobba hemma. Och jag vill alltid ha högsta betyg så jag jobbar rätt så hårt fastän den kanske inte syns jämt :)

Favoritdryck på morgonen?

Mjölk. Eller juice, proviva eller saftsoppa. Det som finns tillgängligt helt enkelt.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Halv elva, elva. Sen när jag till slut somnar är en annan sak.

Är du blyg?
Ibland. Hamnar jag med helt nya människor är jag blyg, men är det typ en kompis kompis som man ska träffa går det bra.

Sysslar du med någon idrott:

Nej, skaffade nyss kort på friskis bara. Gick i basket också ju ett tag, men det tröttnade jag på.

 Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Ja. Eller jag tror inte att man blir kär vid första ögonkastet, men man kan typ få en liten crush på personen. Jag tror att man blir kär ju mer tiden går och ju mer man lär känna personen.

Är du bortskämd?
Ja, det är jag nog. Jag måste själv spara till vissa saker som datorer och kläder och smink får jag köpa själv för egna pengar. Men jag saknar ingenting, så på så sätt är jag bortskämd tycker jag.


Vilket är ditt favoritnummer?

14 (Zac Efrons matchnummer i High School Musical och det var också mitt matchnummer i basketen (jag ville ha samma som han, ja. Pin) )

Vad var det senaste du åt?

Middag, kötbullar och stuvade makaroner. Standard.

Vad är det första du ser hos det motsatta könet?

Ansikte. Och längd kanske... 

Är du intresserad utav någon nu?

Intresserad och intresserad, man har väl några tycka-killen-är-snygg-crushar på lager bara. Så nä, inte riktigt.

Favorit TV-program?

Har missat en massa avsnitt men Grey's Anatomy är ju bra. Annars kollar jag mest på det som finns, TLC's bröllopsprogram är kul! Älskar dem!

 Har du några syskon?

  Eh, jo. Tre systrar, en bror och en låtsassyster som det kallas.

Längd? 

1,76 cm 

Hårfärg? 

Blond.
Ögonfärg?

Blå/grön 

Använder du kontaktlinser?

Nej, har glasögon. Är halvblind.

 

Har du gråtit någon gång utan någon anledning?

Nej, det har jag nog inte. 

Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt?

Oh ja, det får han göra minsann.

Kramar eller kyssar?

Kramar blir bra.
 
Har du tatueringar?

Nej, mor skulle inte tycka om det. 
 Vad lyssnar du på just nu?  

 

 

Vilka böcker läser du just nu?

Läser Ondskan i skolan och The fault in your stars när jag har tid.

Ditt favoritfotbollslag?

 Zlatan är bra

Hundar eller katter?

Hundar. Är tyvärr en ogillare av katter.

Favoritblomma? 

Rosor är fina.

Har du älskat någon nångång? 

Bara familj och vänner. 

Har du någon gång skjutit med en pistol? 

Nej, vill inte det heller för det ser ut att göra värsta ont. Hela armarna ser ut att knäckas av ju
Gillar du att flyga med flygplan? 

World news: Jag har aldrig flygit med ett flygplan. 

 Hur många kuddar sover du med? 

Två. Fast jag sover också med en ibland, behövs inte så mycket för att jag ska kunna sova.

.Är det någon på Tumblr som du vill dejta? 

Jack och Finn Harries! 

 Yes yes yes!
 

 


Kommentarer
Postat av: -

Vem är din bästa vän?

Svar: Han och Caroline om jag måste välja några.
Julia Johansson

2014-04-29 @ 08:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0