Hon börjar närmar sig fjortis

Idag hände något helt galet - Wilma fyllde 10 år!! Liksom 10 år har hon funnits det lilla fjunet. Så idag fick jag vaknade asa tidigt (06.15, omänskligt tidigt) för att sjunga för henne! Sedan gick alla till jobb och skola, och efter skolan hämtade jag Agnes på dagis och så åkte hon och jag och köpte en present till Wilma (bra syster som gör det samma dag). Sedan när vi kom hem var det dags att testa Wilmas nya rullskridskor.
Det gick bra ett tag.
Men hon reste sig och åkte vidare, och sen tog hon kameran ifrån mig och bah posa som en modell, Julia!
Så det gjorde jag. Ring mig Tyra, gör det bara.
Sen blev det mat och tårta
och hon fick sin present av mig (två halsband och en parre, oh yeah).
Sen dess har jag suttit och överfört bilder mellan datorer och lyssnar på Soran Ismail på spotify. De har spelat in en av hans shower och den rekomenderas, gris kul! Resan fortsätter heter det så lyssna om ni har tråkigt. Nu ska jag packa för imorgon ska jag åka ner till farmor och farfar med far. Blir borsta tills på söndag och internet där nere är lika med noll ungefär, you know what I mean. Så nu måste jag packa för jag ska hinna duscha också och sova är också bra. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0