långfredagen

Hejsan kompisar. Idag är det långfredag och jag har lite tråkigt. Hoppas det syns i min bild, där mina ögon btw verkar ha olika storlekar. Lol. Nej, men jag har lite tråkigt för ville gå och köpa strumpbyxor men ingen affär är öppen och så är det alldeles mulet ute och bror sitter inne på sitt rum och gör något så jag sitter ensam och målar naglarna. Igår hade jag kul i alla fall, för då var jag, Han och Carro på loppisrunda i stan. Vi gick på myrorna, Erikshjälpen och på en loppis ute vid tågrälsen. Det var mysigt och vi alla hittade en massa fynd. Jag hittade bla min tröja jag har på mig. Den är fin. Nu ska jag kolla på någon serie, kanske lite That's 70's show. Den brukar vara kul. 
Ha en chill fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0