nu är det slut

Hejsan kompisar! Idag var det dem två sista föreställningarna och den sista dagen av den här teaterfestivalen, så nu är det ingen mer teater förrän i höst. 
Snyft. Kommer sakna teatern och vår lilla grupp. Alla är ju så kula så jag hoppas alla kommer tillbaka i höst igen. :) Då ska jag krama på dem alla och säga hej va kul att se dig igen! Typ. Men jag har haft jätte kul den här veckan trots att den varit så himla jobbig med för lite sömn och en massa skola och sånt. Längtar redan till hösten nu så att jag kan få börja spela igen! Fast nu ska jag måla min naglar lite och sen ska jag sova, mums.
Jag har köpt en longboard btw. Den och jag fungerar bra ihop. Helt fint fint.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0