Premiär

Heej! Idag hade vi premiär med teatern och det var såå kul! Var sjukt nervös innan, kunde inte äta något under hela morgonen och mådde så illa, men sen bara någon minut innan jag skulle in så släppte typ allt och det gick super bra :D Alla var så duktiga, jag har verkligen den roligaste gruppen! 
Sedan nu ikväll var det premiärfest på teatern. Vi käkade tacos och lekte lekar och dansade lite, det var kulit. Sen skulle jag ha sovit över hos Amanda nu (hon fyller år idag! Grattis, grattis, grattis!!) men jag är såå himla trött och jag vet att det inte skulle ha varit så kul att vara där när jag egentligen vill sova nu så jag åkte hem. Så nu ska jag sova och ladda inför föreställningen imorgon. God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0