aa men hej

Men hejsan! Hur är läget? Läget är bra med mig och jag skriver inte så mycket här men det här har hänt på senaste tiden:
*Jag har varit barnvakt.
 
*Jag har hängt med Carro och Victor.
 
*Jag har hängt med Han.
 
*Jag har fått ett brev från min gymnasieskola som säger att jag ska ut och vandra (!?) med min nya klass andra veckan och vara ute i naturen och plocka kottar ungefär. Jag kände mest såhär:
 
 
*Sen har jag sovit hur länge som helst och blivit ledsen över det pga. hela dagen går ju.
 
* Och jag har köpt ett par nya dojjer.
 
Braaaa, då vet ni det. Idag var jag barnvakt igen och det ska jag vara imorgon också. Sen börjar räkorna på skolan så jag har några dagar för mig själv att mentalt förbereda mig för skola jag med. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0