Hello

Nu har jag varit barnvakt i två dagar. Eller det här är den andra dagen. Igår skulle vi bada men sen blev det dåligt väder såjag och Agnes bah vi köper glass och kollar på Skönheten och Odjuret istället. Sedan hamnade jag i någon Disneytrans, såg sedan Pocahontas och Ringaren i Notre Dame innan jag typ kom på att jag kanske skulle sova. Disney är så himla bra faktiskt. Det är så kloka filmer, alltid med ett fint budskap och dom är roliga också!
Wehoo, kanske ska se en till idag. Typ Aladin, är väl den enda som inte sett den. 
 
Nu ska jag göra lunch åt smårottorna och sedan ska vi baka kladdkaka. Ikväll åker jag till far och det känns bra, har inte bott hos honom på flera veckor. Varje gång det varit hans vecka har vi varit borta, så jag minns typ knappt hur mitt rum ser ut liksom. 
Aja, det blir ett kärt återseende.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0