Snart blir jag stor

Imorgon blir min sista sovmorgon på ett tag för på måndag börjar jag skolan. På gymnasiet. Det är såklart sådär smånervöst men ändå kul och bla bla bla. Det går väl bra, vill helst bara att de tre första veckorna ska gå så man får börja jobba och komma in i rutiner och ha alla de fruktansvärt roliga lära känna lekarna gjorda.
Jag ska ju då börja på Skavdern, på samhällsprogrammet. Inriktning får jag välja i 2:an och då får jag välja mellan sam/beteende eller sam/sam. Just nu tror jag det ligger på sam/beteende, men vi får se om ett år hur det blir. Nu vill jag bara börja och få det gjort. Alla andra skolor har redan börjat så nu vill jag också iväg och bli stor.
Tänk er ett bra filter på den här, vilken tumblr bild det skulle bli. Oj, oj, oj alltså.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Jag blir ännu storare. Jag börjar på högskolan #livrädd

2014-08-24 @ 19:17:35
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0