Hon som är sjuk

Hejsan allihopa! Nu har jag gått och blivit sjuk, yes yes. Precis vad jag behöver. Så idag har jag lega i sängen fram tills klockan 17 och kollat på film och sovit och nässprayat och oj:at mig och sånt där. Skulle ha gjort en uppgift idag också men den blev inte av så nu är jag försenad. Åååhhh vilken härlig dag *Ted Gärdestad entrar scenen*
Nääääj, nu ska jag sluta vara negativ!! Vi tar topp tre positiva saker som hänt idag istället:
*Skrämde lillasyster, det var askul.
*Fick sova middag utan dåligt samvete pga 1. var ensam hemma och 2. var sjuk = då får inte ens Oprah säga åt en att inte sova middag
*Jag har en bra skinday
Nu avslutar vi detta med en sånhär :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0