fix you

Hola mis amigos. Just nu jobbar jag no, har det fetaste inlämningsarbetet som ska in på fredag så jag är lite stressad just nu. Men jag tror jag ska få ihop det.
Idag var jag i skolan, det var väl kul. Jag är så himla tankspridd eller vad det heter just nu. Är inte helt 100 på vad jag ska söka för gymnasium nästa vecka och så har jag den här no:n som ska bli klar och så flyttade min bror hemifrån ändå upp till Umeå i söndags så jag saknar honom lite. Det är liksom bara jag och pappa just nu så det är lite tomt. Så jag har en lite dålig vecka kanske, så jag hoppas att allt blir bra nästa vecka när jag valt gymnasium och no:n är klar och jag åker till mamma där jag har två andra syskon att trösta mig med. Nu ska jag jobba vidare
Bilder från spanskan igår då jag var en ananas och vi tog egopics när lärarn inte såg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0