Fjärde våningen

Idag är jag as trött. Vaknade vid halv ett och då gick jag upp och duschade och efter det jobbade jag NO. Igår jobbade jag SO och engelska hela eftermiddagen så jag känner att jag har haft kalaskul hittills denna helg. Men ikväll ska jag hem till Carro och äta middag med Victor, Han och Julia och så ska vi sova där så det blir ju kulare :) 
Sen började vi skolan i onsdags också (inte i måndags som jag tydligen skrev här) och det var väl kul. Nä, det var det inte. Men nu ska jag spela sims en jätte snabbis sen ska jag få skjuts av Victor till Carro sen. Hejs!
En pigg bild från nyår. Jag lovar att vi hade as kul, bara mitt face som skriker "ta mig härifrån" på just denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0