Jag ska bli cool

Tjena tjena. Idag var jag ute i Brista med mor och syster medans Agnes var på kalas där. Vi var på den finaste inredningsbutiken och så fikade vi lite. Nu är vi hemma igen och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Alla börjar typ skolan imorgon men jag börjar på måndag så imorgon får jag vara ensam hemma, yes!
Sen det här med nyårslöften. Alla bloggare skriver först att de inte har något men sen skriver de typ "jag ska bara ta en dag i taget och ha det kul, blablabla, carpe diem, blabla" men det är väl typ ett nyårslöfte det med? Jag har ett i alla fall. Att jag ska sluta bry mig så mycket. Ska alltid lägga en massa onödig energi på saker och tro att jag är värsta wonderwomen som kan rädda alla som mår dåligt och bryr mig om hur allt och alla ser ut och jämför mig med alla jag ser och blabla... Så nu ska jag bli värsta cool och bah I don't care. Mest för att jag skulle må bättre av det och för att jag behöver det. Är så långsynt av mig och ska alltid gå runt och älta saker och vara sur för att jag inte kan se ut som den där tjejen osv, så får sluta med det nu. 
Nu ska jag kolla på weheartit, det är lite kul. Brukar typ söka på Chandler Bing för han är kul. Hej då.
 
 

Kommentarer
Postat av: sara

Du är redan cool babe ;)

2014-01-06 @ 22:20:29
Postat av: Ida. R

Om du har jämfört dig med mig så kan jag säga att jag har jämfört mig med dig. Tänker väldigt ofta: "shit vilken snygg outfit, med det där linnet/t-shirten instoppat i dem där byxorna. Så vill jag också se ut..."

2014-01-07 @ 23:04:32
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0