näst sista december

 

Dagen innan nyår firade vi Hans födelsedags fyra månader försent. Sedan dansade vi och gick ut och tog lite fina kort medans det snöade. Pisskallt var det också, men det var mysigt. På nyår var jag med samma gäng hos Julia, sen gick vi ner till hamnen på tolvslaget och såg på raketerna där och sen gick vi hem till Han för att nattkäka och sova. 
De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket. Vaknar alldeles försent och spelar sims typ. Var med Frida på Birsta igår i alla fall och det var hur kul som helst. Är nästan aldrig med henne mer så vi gick bara runt och pratade non stop. Får vara med henne mer, hon är ju så rolig att vara med liksom. Snart börjar skolan igen också och jag måste egentligen jobba nu men jag orkar inte. Gymnasium ska också väljas om mindre än en månad och det gör inte saken bättre. Men enligt mitt horoskop ska detta året vara det bästa hitills så jag hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Dina bilder får mig att inse att jag typ har skittråkigt med mina vänner om man jämför med hur kul ni ser ut att ha på dessa bilder.

Svar: Ja, vi är ju typ helkula så ;)
Julia Johansson

2014-01-05 @ 00:55:27
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0