en helg i Edsbyn

Nu är jag hemma igen! Shetans vad jag ät ute och åker tycker jag. Men nu ska jag nog vara hemma i alla fall en vecka, tror jag. Känns bra. Nu är det ju snippvarmt och soligt hela tiden så nu kan jag vara ute och bli rödbränd...  Mmm... Längtar...
I helgen har jag i alla fall badat en massa, bastat, fikat mormorfika och varit på lite utflykter. Det har varit så härligt så, tycker deras place är idealplacet om man ska bo på landet alltså. Så fint är det! Här är lite bilder från helgens dagar, vaaaarsågod:
Jag bah smizea med ögonen dååee!
och så blev det så mycket bättre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida. R

Nästa gång vi ses måste du ta en normal bild på mig. Dina tusentals läsare måste väl undra vad det är för nåt som du umgås med, om hon faktiskt ser ut sådär eller inte.

2014-07-08 @ 21:37:54
URL: http://idarubensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0