hos bror

Okej, jag sa förut att jag skulle vara hemma en vecka men så blev det inte. Igår kväll ringde far och sa "Dotter, jag hade tänkt att vi skulle åka upp till din bror imorgon kväll!" och jag bah okej, va kul!
Eller min pappa säger inte dotter till mig faktiskt, men annars var det så. Så nu sitter jag och far här hemma hos min bror i hans lägenhet i Umeå. Vi kom hit vid 8 ungefärt och vi har catchat up lite och fikat. Nu ser de på fotboll medans jag sitter vid datorn. Imorgon är bror ledig så då ska vi hitta på något kulit under dagen. Vi åker hem på lördagen härifrån och sedan på måndag åker jag och far till Dalarna till farmor och farfar och stugan. Men vi hörs mer om det senare, nu vill jag sova. God natt!
Unseen picture. Varsågoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0