stor fararen talar

Tjena! Igår kom jag hem från Umeå! Och alltså jag har nog aldrig varit på kulturell som jag har varit dessa dagar. I torsdags var vi på stan och lär bror visa oss runt och sånt, men på fredagen jobbade han så jag och far bah jaha vad ska vi göra då?
Vi åkte på museeum.  Vi kollade på flera utställningar, konst och bilder och bara söp in allt så vi kände oss über kulturella.  Sedan åkte vi på ett till konstmuseeum nästa dag(alltså igår) och kände kanske nä, här hör vi egentligen inte hemma, men det var kul ändå. Sedan igår åkte vi hem. Är bara ute och ränner en massa men fick vara hemma idag i alla fall :)
 
Bild från igår då vi hittade ett random piano i en park som man fick spela på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0