till Dalarna

Tjena! Detta är ett tidsinställt inlägg för just nu så sitter jag i bilen - igen - och är påväg till Dalarna till farmor och farfar! 
Igår var jag hemma en snabbis och bah chillade under dagen. Tittade på en massa Orange is the new black och på kvällen var jag med mina efterlängtade - Han, Frida och Tim. Denna sommar är alla ute och reser så himla mycket, eller i alla fall jag. Men så var alla hemma igår och Frida hade precis kommit hem från USA så vi åkte hem till Tim och umgicks. Alltså, jag tycker om dem så mycket. Jag vill bara vara med dem varje dag, men nu går ju inte det så to bad for me liksom. 
Hur som helst ska jag vara i Dalarna tills nästa onsdag och där ute finns nada internet så jag lämnar nu er med denna blogg, och lite tidsinställda inlägg. Bara för att jag är snäll. Ha så kul!
Tim och Han, mina damer och härrar (dock från en annan kväll, lolz)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0