åka iväg lite

Imorgon åker jag iväg på den årliga semestern med mor och resten här hemma. Förra året var vi till Stockholm och i år ska vi till Kolmården...!
Jo, kolla på djur blir säkert as coolt men som den djurskygga människan jag är så är det väl inget jag drömt om, att gå på djurparker alltså. Men vi ska se delfinshow och åka linbana över hela parken så enligt mor kommer det bli helt underbart. Jag börjar tro på henne.
Så imorgon åker vi först till Södertälje och sover där en natt, sedan åker vi till Kolmården och är där i två dar och på torsdag åker vi till Uppsala för att sova där en natt och shoppa. Kommer hem på fredag så vi hörs då igen. Nu ska jag se en film innan jag måste sova, åker 8 imorgon så hej och hå vad glad jag kommer vara i bilen. Yey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0