ångest

 
Detta är väl den finaste bilden jag har på min klass just nu, så den ryker in här igen
 
Imorgon är det skolavslutning och då splittras vår klass. Då är vi inte 9 titan mer, aldrig mer. Hade sådan ångest i helgen över detta men nu i veckan har jag inte tänkt på det så mycket förens nu. Vill inte, vill inte, vill inte! Självklart kommer vi träffas under sommaren, vissa kommer jag även träffa när skolan börjar. Men bara tanken på att jag aldrig mer kommer ha dessa människor som mina klasskamrater gör mig så ledsen. De är som min lilla familj, som jag träffar varje dag och som jag mår så bra med.
Gymnasiet blir ju bra, absolut. Kommer få vänner där med, vet redan flera som ska gå där och de verkar snälla. Sen kommer jag ha Han vid min sida så det är ju kolugnt. 
Men bara att vi imorgon kommer vara elever på Heliås för allra sista gången det gör så ont att tänka på just. 
Så nu ska jag snart till Amanda för att tillbringa natten där med alla andra tjejer i klassen och ha kul. 
Imorgon kommer jag gråta ögonen ur mig och sen ska jag raka vägen till Stockholm för att gå på One Direction. Peppen inför det är rätt så låg just nu pga skolavslutningen, men jag tror nog att den går upp när jag väl är där. Kommer hem på lördag så vi hörs då.
Hej då /ledsen Julls
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0