hola mis amigos

Denna misommarhelg har jag bara varit med familjen faktiskt. I fredags var jag hos mor och umgicks hela dagen och sov över där. Syster och hennes bf var hemma under helgen också, så det var ju väldans trevligt. Sedan igår blev det middag hos far och nu sitter jag här och bah what's going on with the väder?
För serri fem minuter sen spöregnade det i två minuter och nu skiner solen. Ska snart möta upp Sara för vi ska på Birsta och jag vill ju inte bli dygnblöt på vägen till och från bussen liksom. Ska man ta med sig ett para eller ska man bara trotsa vädret och le ändå? Vi får se, nu är klockan ett i alla fall så ska väl se hur det går för donnan om hon kommer hit till mig snart :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0